COUNTRY SALES MANAGER – CZ/SK

CCFT Services, s. r. o. Francouzsko-česká obchodní komora poskytuje francouzským malým a středně velkým společnostem služby v oblasti vstupu na trh a obchodního rozvoje. Pro svého klienta, společnost BERTHOUD Agricole, se sídlem v BELLEVILLE ve Francii, www.berthoud.com, hledáme nového spolupracovníka na uvedenou pozici: COUNTRY SALES MANAGER – CZ/SK.

Společnost BERTHOUD, která má více než stoletou historii, se neustále drží na špici vývoje a svým klientům nabízí přesné, spolehlivé a výkonné postřikovače.
Od roku 1987, kdy se stala součástí skupiny EXEL INDUSTRIES, obrat společnosti neustále roste. Dnes představuje více než 55 milionů eur, z čehož 40 % tvoří export.
BERTHOUD má ve Francii 250 zaměstnanců a tři distribuční pobočky v Anglii, ve Švýcarsku (firma Fischer) a v Rusku. Distribuční síť existuje i v České republice – obchodní manažer bude mít za úkol intenzivněji rozvíjet obchodní aktivity paralelně s touto sítí, a to formou přímého prodeje zemědělcům a farmářům (BtoB & BtoC).

Profil:

  • vzdělání technického nebo ekonomického směru (ideálně v oblasti zemědělské techniky) nebo odpovídající znalosti a schopnosti získané praxí,
  • minimálně 3-5 let obchodní praxe B2B – znalost zemědělského podnikatelského prostředí v ČR a na Slovensku, znalost dealerské sítě, zemědělského trhu (ideálně specializace postřikovače, zemědělská výroba) nebo pracovní zkušenost na straně dealerských firem,
  • zaměření na klienty a na rozvoj vztahů s nimi: znalost koncových uživatelů využívajících postřikovače Berthoud,
  • obchodní a vyjednávací schopnosti,
  • schopnost pružně reagovat, odolnost, smysl pro pořádek, důslednost,
  • samostatnost,
  • ochota cestovat – v rámci ČR, Slovensko a mateřské výrobní závody ve Francii,
  • ČJ nebo slovenština mateřský jazyk + výborná znalost angličtiny, francouzština výhodou.

Náplň práce:

  • přímý prodej finálním zákazníkům – 90 % pracovní náplně,
  • identifikace potenciálních klientů z řad zemědělců/farmářů, kteří by mohli mít zájem o postřikovače Berthoud,
  • identifikace, profesní rozvoj a zaškolování nových koncesionářů (je-li třeba),
  • technická podpora a poradenství stávajícím a novým klientům,
  • praktické zaučování v terénu a zastupování společnosti BERTHOUD Agricole na zemědělských veletrzích a pěstitelských výstavách,
  • společně s Area Business Export Sales Manažerem a Manažerem exportu připravovat odhad budoucího prodeje (prodejní cíle pro jednotlivé produkty a regiony),
  • příprava obchodních smluv s novými koncesionáři pro schválení a podpis Manažerem exportu,
  • zajištění plateb od klientů dle uzavřené smlouvy (dealer nebo nikoli), znalost bankovních a finančních pravidel,
  • společně s marketingovým oddělením rozvíjet a aktualizovat prodejní argumentaci,
  • podporovat odd. marketingu/komunikace zpracováním produktových analýz a studií trhu,
  • vyhodnocovat činnost dealerů a provádět analýzy konkurence (podíl na trhu, korporátní identita, znalost značky, finanční situace, proklientská orientace, technické kompetence, pozáruční servis, organizace, procesy a řízení podle zásad 5s) a supervize jejich výkonu od začátku spolupráce/distribuce produktů BERTHOUD Agricole,
  • hájit zájmy firmy BERTHOUD Agricole ve svěřeném regionu a vystupovat jako ambasador firemní značky a hodnot,
  • koordinace ohledně závazků a certifikací Berthoud CZ SK mezi lokálními úřady a týmem BERTHOUD Agricole (zejm. Manažerem pro homologace).

Nabízíme:

  • zajímavou a naplňující práci,
  • motivující finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a schopnostech uchazeče, na dosažených obchodních cílech, 13. plat + prémie při prodeji strojů,
  • služební automobil, telefon, notebook,
  • osobní i odborný rozvoj – školení, výměna zkušeností a spolupráce v rámci skupiny,
  • počáteční zaškolení v sídle firmy ve Francii,
  • možnost home office s podporou technického a obchodního oddělení.

Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete své CV a motivační dopis v ČJ + AJ (případně FJ) zašlete na adresu Francouzsko-české obchodní komory, paní Wallenfelsová, rádi vaši kandidaturu firmě představíme.

Chambre de commerce franco-tcheque
Francouzsko-ceska obchodni komora
IBC, Pobrezni 3, 186 00 Praha 8

E-mail wallenfelsova@ccft-fcok.cz

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Česká republika
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, 13. plat, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Rozjezd zcela nového projektu
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Čeština (výborná), Angličtina (výborná)
Zadavatel: Personální agentura

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *