Havlíčkobrodský pivovar se koncentruje na domácí trh

Havlíčkobrodský Měšťanský pivovar se koncentruje na tuzemský trh, dosahuje na něm velmi dobré výsledky. Celkem loni pivovar uvařil 93 500 hektolitrů piva , což je v meziročním srovnání o šestnáct procent více. Export spíš stagnuje, uvedl ředitel Jiří Hušek. Za hranice směřovalo 6500 hektolitrů piva, tedy asi sedm procent ročního výstavu.

Pivovar vyváží nejvíce na Slovensko, menší zakázky měl například v Austrálii nebo ve skandinávských zemích. Měšťanský pivovar vaří tmavá i světlá piva především pod značkou Rebel, kterou používá od sedmdesátých let minulého století.
V areálu pivovaru bude otevřena během letošního června pivovarská restaurace, která má pomoci k prosazení značky v regionu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *