Komise podpořila promoční programy

Evropská komise dala zelenou novým promočním programům, které se týkají jedenácti komodit. Z rozpočtu Evropská unie budou podpořeny celkovou částkou 17,8 milionu eur. Jde zejména o propagaci a promoci komodit víno a maso, ale i organických produktů. Ve všech případech bude tato promoční akce dotována do výše 50 % nákladů. Finanční injekce se týká produktů ze SRN, Řecka, Francie, Itálie, Kypru, Bulharska, Španělska a Irska s cílovým zaměřením vývozu do Ruska, Ukrajiny, Číny, Japonska a USA. Informuje o tom elektronické zpravodajství Agrafacts.

Promoční akce má být založena na hesle: Evropské kvalitní výrobky nejsou jako žádné jiné (EU quality products are second to none). Zakládá se na skutečnosti, že ve třetích zemích je enormní potenciál pro odbyt zemědělských výrobků z Evropské unie.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *