Manažeři roku jsou klienty CzechTrade

Přes čtyřicet procent firem, jejichž manažéři se stali finalisty letošní soutěže Manažer roku 2001, jsou klienty vládní proexportní agentury CzechTrade. Znamená to, že agentura se správně zaměřuje na perspektivní firmy, které mají dobré předpoklady zlepšit exportní výsledky České republiky.

Mezi finalisty této prestižní soutěže se navíc ocitl i samotný generální ředitel CzechTrade Martin Tlapa „díky svému osobnímu podílu na přeměně instituce povahy výzkumného ústavu v komerčně řízenou příspěvkovou organizaci, díky formulaci a plnění Strategie CzechTrade do roku 2004 a za formování a uskutečňování proexportní politiky MPO“, uvádí se ve zdůvodnění ocenění.
Martina Tlapu do soutěže Manažer roku 2001 nominovala Hospodářská komora okresu Přerov, která je současně regionálním informačním místem CzechTrade a práci generálního ředitele agentury dlouhodobě sleduje. I to svědčí o dobré partnerské spolupráci agentury s podnikatelskými subjekty v České republice.
„Ocenění je povzbuzením pro další rozšiřování a zlepšování služeb CzechTrade“, uvedl při této příležitosti generální ředitel CzechTrade Martin Tlapa. „Myslím, že i netradiční zastoupení organizace státní správy ve finále soutěže je povzbuzením pro ostatní, aby usilovali o to, aby státní správa prosazovala více manažerské přístupy při řízení svých činností a poskytování kvalitních služeb podle požadavků svých klientů.
Vyhlášení výsledků 9.ročníku soutěže Manažer roku 2001 proběhlo ve čtvrtek 14.3.2002 na pražském Žofíně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *