Miliony z unie na propagaci mléka a medu

Na propagaci spotřeby mléka a medu získala Česká republika získala z evropských fondů 17,3 milionu korun. V následujících třech letech se za ni u nás vydá i s financemi Evropské unie 34,6 milionu korun. Tyto propagační programy mají za cíl zlepšit marketing a odbyt zemědělských a potravinářských produktů v jednotlivých členských státech Evropské unie. Uvedl to mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu Marek Ženkl.

Česká republika podle mluvčího obhájila dva programy, které budou zahrnovat mnoho reklamních aktivit, jako jsou ochutnávky, mediální prezentace na internetu, v tisku a v televizi. Na financování se bude Česká republika podílet 30 procenty celkové částky, žadatelé zaplatí 20 procent a 50 procent nákladů bude financováno právě z fondů EU.
Celkový rozpočet na tříletou propagaci medu činí 25,4 milionu korun, z toho Evropská unie bude spolufinancovat 12,7 milionu korun.
Program zaměřený na mléko má rozpočet 9,2 milionu korun, přičemž z evropských fondů půjde 4,6 milionu korun.
Česká republika má možnost využívat finanční podporu ze společných fondů EU k propagaci vlastních zemědělských výrobků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *