Obchodní řetězce mají pomoci s propagací domácích potravin

Ministr zemědělství Marian Jurečka se ve čtvrtek sešel se zástupci největších obchodních řetězců působících v České republice, aby s nimi mimo jiné projednal marketingovou podporu kvalitních tuzemských potravin a zapojení maloobchodních řetězců do této podpory.

„Domnívám se, že oprávněným nástrojem, jak pomoci našim zemědělcům a potravinářům, je podpora zdravého patriotismu, aby lidé kupovali produkty vyrobené v Čechách a na Moravě, které samozřejmě prokáží svoji kvalitu. V této souvislosti je také důležitá osvěta a pravidelné vzdělávání spotřebitelů. Ti opět nacházejí cestu k našim producentům, chtějí kvalitní české a často lokální výrobky,“ uvedl ministr.

Na podporu českých výrobců v současné době ministerstvo zemědělství připravuje marketingový projekt, který by měl posílit aktivity resortu v této oblasti do konce roku 2014. Na kampaň je připraveno 50 až 60 milionů korun a potrvá od poloviny října do konce tohoto roku. V principu půjde o spotřebitelskou soutěž, jejíž účastníci budou zasílat vystřižená loga kvalitativních značek z obalů potravin na adresu Státního zemědělského intervenčního fondu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *