Odkolek do konce roku nepočítá se zdražením svých výrobků

Mlýnsko-pekárenská společnost Odkolek, jejíž podíl na domácím trhu činí zhruba 25 procent, provozuje také jedenáct podnikových prodejen. Jejich tržby za prvních devět měsíců letošního roku stouply o 2,5 procenta na 56,3 milionu korun. Do konce letošního roku a. s. Odkolek podle předsedy dozorčí rady Martina Turínka nepředpokládá u svých výrobků žádný výrazný pohyb cen.

Počet podnikových prodejen, které mají pro společnost velký význam při propagaci vlastních výrobků a testování reakce spotřebitelů při uvádění novinek na trh, by měl každoročně narůstat.
Za jednu z nejperspektivnějších aktegorií v rámci trendů zdravé výživy považuje společnost tzv. tmavé pečivo a chléb. Prodej tmavého a cereálního chleba se na celkovém prodeji chleba společnosti Odkolek za prvních devět měsíců letošního roku podílel šesti procenty, prodej tmavého a cereálního pečiva na prodeji běžného pečiva pak 5,6 procenty. Z celkových prodejů tmavého a cereálního pečiva a chleba v tunách činil chléb 62,9 procenta.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *