První pneumatiku pro traktorové návěsy s technologií Ultraflex a systémem kontroly tlaku

Michelin uvádí na trh první návěsovou pneumatiku MICHELIN CARGOXBIB High Flotation opatřenou technologií Ultraflex a systémem kontroly tlaku. MICHELIN CARGOXBIB High Flotation je nová návěsová pneumatika. Pracuje s tlakem v rozmezí 0.8 až 4 bary. Díky technologii Ultraflex, pneumatika MICHELIN CARGOXBIB High Flotation výborně funguje se systémem kontroly tlaku a tím přispívá k vyšší produktivitě a zároveň chrání půdu.

Dnešní zemědělské aktivity vyžadují moderní přívěsy, které farmářům pomáhají s hnojením, přípravou siláže a sena i jinými aktivitami.  Tyto přívěsy, rozmetadla tekuté chlévské mrvy a jiné vozidla pro přepravu nákladu velmi přispívají k produktivitě farmy. Nejnovější generace přívěsů, z nichž většina má dvě nebo tři osy a jejichž cena se pohybuje okolo 7 miliónů korun, mohou být vybaveny systémem odpružení, brzdami i speciálním systémem pro monitoring tlaku v pneumatikách. Záleží na způsobu použití.

Systém pro kontrolu tlaku v pneumatikách nabízí několik výhod:

ü  Tlak v pneumatice může být upraven v závislosti na typu práce a povrchu na kterém se práce provádějí.

ü  Půda je efektivně chráněna a vozidlo potřebuje méně paliva.

ü  Vozidla mohou pracovat v optimální rychlosti a tím zvyšují pracovní efektivitu.

ü  Pneumatiky vydrží déle.

Všechny tyto přínosy plně respektují přístup Michelinu, který představil před 10 lety se svou technologií Ultraflex a produktovou řadou zemědělských pneumatik, které používají nižší tlak. Díky tomu dochází k ochraně půdy, zvyšuje se produktivita a redukují se operativní náklady.

Jednoduše řečeno, technologie Michelin znamená nižší tlak a vyšší výnosy.

 

Pneumatiky pro přívěsy musí splňovat složité parametry. Musí vydržet intenzivní použití a uvézt těžké náklady až do 10 tun na nápravu. Musí být také schopné manipulovat při vysokých rychlostech až 60 km/h na silnici a v neposlední řadě musí mít efektivní záběr na poli i ve svahu a zároveň chránit půdu.

Nová MICHELIN CARGOXBIB High Flotation splňuje všechny tyto požadavky.

Díky Ultraflex kostře může pneumatika pracovat s tlakem 0.8 baru na poli až 4 bary na silnici, na přívěsech se systémem kontroly tlaku. Bez tohoto systému, operuje MICHELIN CARGOXBIB High Flotation s průměrným tlakem mezi 2.5 až 3 bary. Pro porovnání, konkurenční produkty pracují s tlakem 4 až 5 barů.

Díky technologii Michelin Ultraflex mají pneumatiky MICHELIN větší otisk než konkurenční obutí (o 17% větší u tlaku 2 bary a o 37% u tlaku 4 bary), což má za následek lepší záběr a lepší ochranu půdy.

Společnost Michelin použila všechny moderní technologie v novince MICHELIN CARGOXBIB High Flotation.

ü  Zaoblená ramena minimalizující poškození svrchní vrstvy půdy a prodlužující životnost během provozu na silnici.

ü  Mnohouhelníkové bloky dezénu garantují nejen dobrou přilnavost a nízké opotřebení běhounu. Navíc tak lze snadněji provádět rotaci pneumatik a prodloužit jejich nájezd.

ü  Průběžné centrální žebro zajišťuje lepší odolnost proti opotřebení a rychlou odezvu řízení.

ü  Široké, podélné kanály a specifický design bloků dezénu a běhounu umožňuje snadněji dostávat z pneumatiky nečistoty. Nečistoty se díky novému samočistícímu dezénu dostává z pneumatiky až 3x rychleji v porovnání s předchozím modelem MICHELIN CARGOXBIB.

Pneumatika MICHELIN CARGOXBIB High Flotation byla představena jako součást originální výbavy 1. července 2014. Pro náhradní použití bude k dispozici začátkem roku 2015.

MICHELIN CARGOXBIB High Flotation je dostupná v následujících rozměrech:

  • 600/55 R26.5 165D
  • 710/50 R26.5 170D
  • 710/45 R22.5 165D
  • 650/65 R30.5 176D
  • 750/60 R30.5 181D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *