Spotřeba nealkoholického plzeňského piva roste

Skupina Plzeňského Prazdroje (PP) vloni prodala téměř 70.000 hektolitrů nealkoholického piva, což znamená meziroční nárůst o 28,5 procenta. Řekl to mluvčí PP Jaroslav Pomp s tím, že jediným producentem piva obsahujícího maximálně 0,5 procenta alkoholu je ve skupině nošovický Pivovar Radegast.

Loňské zvýšení prodeje je podle Pompa důsledkem začlenění Radegastu do nejsilnější pivovarnické skupiny ve střední Evropě a využití její distribuční a prodejní sítě. Růst prodeje bezalkoholového lahvového piva, který PP prodává pod značkou Birell, skupina očekává také letos. „Dnes si daleko více lidí váží svého řidičského průkazu,“ přesvědčuje Pomp. Z nabídky několika druhů piv, které si řidiči mohou vybrat na tuzemském trhu, představuje podle Pompa jedinou reálnou konkurenci pro skupinu PP výrobek krušovického pivovaru. Pivovar Radegast si udržuje nejsilnější pozici na severní Moravě, ale Pomp řekl, že jeho střednědobým cílem je více obsadit také jižní Moravu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *