V kategorii Klasa byla oceněna Hanácká kyselka s citrónovou příchutí

Výrobkům se značkou Klasa byla věnována samostatná kategorie již 7. ročníku ankety Hit Moderního obchodu. Na nejvyšší příčce se umístila Hanácká kyselka s citrónovou příchutí, druhé místo zaujaly Francouzské kuřecí balíčky od firmy Xaverov a třetí místo získaly Kuřecí párky Natural z Moravskoslezských drůbežářských závodů PROMT.

VDo ankety HIT Moderního obchodu 2006 se přihlášeno 204 výrobků ve 23 různých kategoriích, jednou z nich byla kategorie výrobků se značkou Klasa. Do soutěže mohly být přihlášeny pouze nové produkty, které byly uvedeny na trh v období od 1. června 2005 do 31. května 2006. Hodnotícími kritérii byly stejně jako v minulých ročnících zájem spotřebitelů o nový výrobek, podpora prodeje, výše marže, růst obratu a obrátkovost. O úspěchu přihlášených produktů rozhodla porota složená ze zástupců obchodních řetězců.
Ke kategoriím s největším počtem nominací již tradičně patřily Masné výrobky. Značný zájem byl rovněž o kategorii Mražené a chlazené potraviny, Víno, sekt a lihoviny či Koření a omáčky. Největší počet nominací však zaznamenala právě kategorie Výrobky se značkou Klasa.
Vítězem této kategorie se stala Hanácká kyselka citron. „Všechny výrobky Hanácká kyselka obdržely národní značku kvality Klada. Benefity výrobku lze hledat právě v kvalitě minerální vody obsahující významný prvek pro naše zdraví – přírodní jód a v čistotě produktu, který se vyrábí bez chemických konzervantů a barviv,“ řekl Ing. Michal Bernát, manažer marketingu a prodeje Hanácké kyselky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *