Vitana se vymanila z červených čísel

Český výrobce potravin Vitana v loňském roce vykázala čistý zisk 2,62 milionu korun, zatímco předloňská ztráta dosahovala 700 000 korun. Tržby společnosti se meziročně zvýšily zhruba o 100 milionů na 2,1 miliardy korun. Vyplývá to z výroční zprávy firmy.

Firma v vloni vyvinula 54 nových výrobků. Na výzkum a vývo vydala přibližně deset milionů korun. Letos hodlá uvést na trh 52 nových výrobků.
Firma má výrobní závody v Byšicích, kde pracuje polovina z celkového počtu 850 zaměstnanců, v Roudnici nad Labem a Varnsdorfu. Drtivou většinu své produkce společnost prodává na českém a slovenském trhu. Na tuzemském trhu má nadpoloviční podíl například v kategorii polévek, omáček, bujonů, tekutých ochucovadel, koření i rýže. Vitana je silnou značkou také ve sladké kategorii, kterou tvoří moučníky a přípravky na pečení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *