Nový propagační program, který předložila Česká republika, schválila Evropská komise svým prováděcím rozhodnutím C(2013) 2261 ze dne 25. dubna 2013. Program s názvem Kvalitní evropské mléčné výrobky je zaměřený na propagaci evropských mléčných výrobků a jeho cílovým trhem je Rusko a Ukrajina. Jedná se tedy vůbec o první propagační program zaměřený na trh třetích zemí, který Česká republika bude spolufinancovat. Informují o tom Státní zemědělský intervenční fond na svých internetových stránkách.
Program bude realizován po dobu tří let podle nařízení evropské komise (ES) 501/2008, v platném znění, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady (ES) č. 3/2008, v platném znění, o informačních a propagačních opatřeních na podporu zemědělských produktů na vnitřním trhu a ve třetích zemích. Celková hodnota propagačního programu je 3 864 048 eur, z toho Evropská komise přispěje 50 procent, to je částkou ve výši 1 932 024 eur. Dále se na spolufinancování podílí 30 procenty Česká republika prostřednictvím Státního zemědělského intervenčního fondu, který je administrátorem tohoto programu, a 20 procent žadatel, jimž je Českomoravský svaz mlékárenský.