18.01.2013 | 04:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Ocenění Zlatá chuť má deset výrobků

Deset potravinářských výrobků z jižní Moravy obdrželo na brněnském veletrhu Regiontour ocenění Zlatá chuť jižní Moravy 2012. Mohou tak používat logo soutěže jako ochrannou známku. Informoval o tom ředitel Regionální agrární komory Jihomoravského kraje Jaromír Musil. Z 35 firem, které se soutěže účastnily, jich patnáct vystavuje svoje produkty v pavilonu P na premiérovém RegFoodFestu, což je festival regionálních potravin z Česka.

V sedmém ročníku soutěže bylo vyhlášeno dvanáct kategorií, dvě zůstaly neobsazené. Mezi pekárenskými výrobky uspěl Újezdský šáteček společnosti Eurobi, mezi mléčnými výrobky kozí sýr Sedlák z farmy Evy Sedlákové. Z trvanlivých masných výrobků si ocenění odnesl salám Židlochovický Jihomoravák. Mezi alkoholickými i nealkoholickými nápoji dominovaly výrobky pivovaru Vyškov s Vyškovským Alkostopem a Vyškovským Březňákem.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down