Mezinárodní studentská organizace AIESEC spustila na českých vysokých školách originální náborovou kampaň, kterou odstartovala dnešním natáčením s Českou televizí na Provozně-ekonomické fakultě České zemědělské univerzity v Praze. Zapojila do ní úspěšné absolventy vysokých škol, kteří jsou bývalými členy AIESEC a v současnosti figurují na nejvyšších místech českých, ale i zahraničních společností. Kampaň má za úkol přilákat studenty ekonomických oborů na zahraniční studijní stáže a zároveň zajistit nábor nových studentů do AIESEC, uvedla Radka Havelková z tiskového oddělení Provozně-ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze.
Kampaň začala letos 23. září spolu s novým akademickým rokem na devíti vysokých školách po celé České republice. Za cíl si klade nábor nových členů do AIESEC a nabídku zahraničních stáží všem studentům. Kampaň je postavená na úspěšných bývalých členech AIESEC, kteří v současnosti působí na vysokých pozicích významných českých a zahraničních firem. „Jde nám především o to, ukázat současným studentům, že i tito top manažeři se procházeli po stejných chodbách, v menzách jedli ze stejných talířů a potili se na stejných židlích jako právě teď oni,“ říká Michaela Schedlingová, viceprezident Corporate relations AIESEC.
Ve školních prostorách mají studenti příležitost vidět třeba pozlacenou židli, na které nejraději sedávala Dita Stejskalová, dnes generální ředitelka Ogilvy Public Relations, nebo lavičku, kde prospal svůj zápočet Robert Chvátal, dnes generální ředitel T-Mobile Rakousko. Kampaň je postavena na interaktivitu, a tak se studenti v počítačových učebnách mohou setkat s pozlacenou myší, se kterou na zahraniční stáž s AIESEC proklikal Miloš Homolka, dnes soukromý odborný konzultant a bývalý místopředseda představenstva E.ON Energie. Ke všem zlatým předmětům jsou připojeny vysvětlující cedulky s odkazem na klíčový komunikační prostředek kampaně, webové stránky www.zlatestopy.cz. Tyto stránky odkazují přímo na stránky AIESEC, zahraniční stáže nebo na stránky www.tvojekariera.cz. Po dobu trvání kampaně probíhá nábor studentů do AIESEC i na zahraniční stáže.