Prodej výrobků z Masny Příbram nepříznivě ovlivňují nízké prodejní ceny, které klesly o deset až patnáct procent. Přesto její tržby zřejmě dosáhnou stejné výše jako loni, celkem 1,2 miliardy korun. Úroveň tržeb udrží díky zvýšení výroby. uvedl generální ředitel Jiří Jedlička.
Příbramská masna několik let investuje do technologií. Pořídila letos novou porážku prasnic za 11 milionů korun., která je asi jedna z největších porážkových kapacit v ČR. Týdně tam zabíjí 450 prasnic a 2600 vepřů, řekl ředitel. Do rozšíření výroby studenou cestou firma investovala deset milionů korun. V současnosti vyrábí kolem osmi tun trvanlivých produktů denně. Chystá se k nákupu baličky s váhou za osm milionů korun a obmění i další část vozového parku.
Firma se věnuje také přímému prodeji, počet svých prodejen rozšířila o dvě na celkem jedenáct. Obchody má v jižních, západních, středních Čechách a v Praze. Vlastní prodej je podle ředitele reakcí na stále tvrdší podmínky obchodních řetězců. Počet obchodů chtějí ještě zvyšovat.