Podobně jako v minulém roce dosáhl za první polotetí Masný průmysl Krásno tržby ve výši 650 milionů korun. Firma již prodala přes deset tisíc tun masa a masných výrobků. Informoval o tom obchodní ředitel společnosti Pavel Kváč.
Výsledky podle něj odpovídají plánu. Na trhu ale panuje stále tvrdší konkurenční prostředí, zejména v oblasti maloobchodu. Situace se opět přiostřila vstupem řetězce Liedl.
Velká konkurence vede ke snižování cen masa i masných
výrobků. V porovnání s rokem 2002 se ceny u stejných položek pohybují o deset až patnáct procent níže a velmi málo odráží vývoj nákupních cen zvířat.
V poslední době se navíc podle Kváče projevují snahy prvovýrobců o jednotný postup v cenové politice vůči zpracovatelům. Ředitel tvrdí, že v době, kdy je zvířat spíše přebytek a navíc se do naší země dováží maso z Evropské unie, které je importováno v rámci bezcelní kvóty, není příliš velká šance tyto záměry prosadit. Proti navyšování cen navíc opět hovoří tvrdé prostředí maloobchodu, především zahraničních obchodních řetězců.