Masokombinát Martinov zahájil akci s názvem Dny masa, která která je zaměřená na konzumenty masných výrobků. Spočívat bude v dvoudenním opakovaném cenovém zvýhodnění vybraného sortimentu.
Nejdříve se s ním spotřebitelé setkají v sedmi firemních prodejnách podniku na severní Moravě a Slezsku.
Masokombinát Martinov, který je od loňského 11. prosince v konkursu, minulý týden výrazně omezil při výrobě uzenářských výrobků používání hovězího masa. Místo něj se v některých uzenářských výrobcích budou používat drůbeží nebo sójové příměsi. U produktů z hovězího masa připravuje nyní masokombinát testování prokazující nepřítomnost BSE.
Podle Agrární komory vznikají našim chovatelům hovězího dobytka díky snižování výkupních cen hovězího masa v souvislosti s šířením nemoci šílených krav (BSE), ztráty přes 1,5 miliardy korun. Komora proto bude trvat na kompenzaci ze strany Evropské unie. Také podle Českého statistického úřadu klesla meziročně spotřeba hovězího masa o 9,6 procenta.