Nadnárodní pivovarnická skupina SABMiller ve třetím fiskálním čtvrtletí zvýšila tržby o čtyři procenta. Firmě pomohlo zvýšení cen a růst prodeje na mladých trzích v Africe, Latinské Americe a Číně. Součástí skupiny je i Plzeňský Prazdroj, konkrétní výši tržeb firma v aktualizovaném vývoji hospodaření neuvedla.
Čistý příjem ve třetím fiskální čtvrtletí, které skončilo v prosinci, stoupl o čtyři procenta. Objem prodeje se za stejné období zvýšil zhruba o dvě procenta. Složité podmínky firma nadále registrovala v Evropě a Severní Americe, kde podle ní přetrvávala slabší spotřebitelská nálada. V Evropě tak skupina pozorovala pokles čistého příjmu o šest procent. V České republice se ale výkon stabilizoval a objem prodeje tam i přes náročné tržní prostředí zůstal v meziročním srovnání zhruba stejný.
SABMiller je druhým největším pivovarem na světě. Do skupiny patří asi 200 značek, vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast vlastní SABMiller například i slovenské pivovary Šariš a Topvar. Vyrábí ale i piva značek Miller Lite, Grolsch a Peroni.*