Vítězem 11. ročníku prestižní celostátní soutěže Kornspitz roku 2014 se stalo pekařství Pane, druhé místo vybojovala společnost Tesco Stores ČR, Praha – Zličín, třetí pozici obsadil provoz společnosti United Bakeries v Liberci. O vítězi rozhodlo obecenstvo z řad samotných pekařů v průběhu slavnostního večera v Divadle Bez zábradlí v Praze. Informovala o tom Dita Szabo ze společnosti backaldrin.
Organizátorem soutěže je majitel ochranné známky Kornspitz společnost backaldrin, s. r. o. Rodinná firma z Rakouska slaví v tomto roce padesát let od svého založení a třicet let od vzniku značky Kornspitz.
Od roku 2013 je Kornspitz® také součástí názvu klubu SKP Kornspitz Jablonec, kde je soustředěna kompletní seniorská reprezentace v biatlonu. Zástupci tohoto klubu – úspěšní junioři a jejich trenéři převzali z rukou jednatele společnosti backaldrin Petra Macha finanční dar v hodnotě 50 000 Kč na podporu mládeže SKP Kornspitz Jablonec.
Pečivo Kornspitz má tvar klasického rohlíku o hmotnosti 60–70 g, jehož délka se pohybuje mezi 18–22 cm. Vzhled pečiva Kornspitz je charakteristický zejména dvojitým šikmým naříznutím. Funkční pečivo Kornspitz s ochrannou známkou bylo vynalezeno v roce 1984 společností backaldrin® v Rakousku. Po celém světě pečou denně tisíce pekařů Kornspitz podle přesně definované receptury. Oblíbené pečivo s pšeničnými otrubami má vysoký podíl obilného šrotu a tedy vysoký podíl vlákniny (přes 6 %). Díky vyvážené kombinaci vysoce kvalitních přísad je Kornspitz oblíbenou pochoutkou gurmánů i konzumentů, kteří kladou vysoké nároky na kvalitu výživy.*