24.04.2015 | 03:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Volba spotřebitelů popatnácté

Společnost Atoz Marketing Services na slavnostním galavečeru vyhlásila výsledky patnáctého ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. O tento titul letos usilovalo 145 nominovaných produktů ve 48 kategoriích.

Výrobci a distributoři mohli do letošního ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka přihlásit své inovace z oblasti rychloobrátkového zboží (s výjimkou tabákových výrobků), které byly na český trh uvedeny v období od září 2013 do konce roku 2014. V letošním ročníku byly nominované výrobky rozděleny do 48 potravinářských a drogistických kategorií, což je o pět kategorií více než loni.V programu se tak letos nově objevily kategorie, které odpovídají aktuálním spotřebitelským nákupním trendům; nově tak v programu soutěžily např. cidery, koření, ledová káva, rybí speciality nebo např. sladidla. Z průzkumů také vyplývá, že 44 % českých spotřebitelů starších 18 let již zná logo programu. V průběhu večera také organizátor programu, společnost Atoz Marketing Services, tradičně předal šek na 145 000 korun České Federaci potravinových bank. „Primární snahou České Federace potravinových bank je zabránění tomu, aby nezávadné potraviny, které však již nejsou z různých důvodů vhodné k prodeji, zbytečně končily coby odpad, ale byly distribuovány potřebným; proto stejně jako v předchozích letech i letos věnujeme na činnost této charitativní organizace tisíc korun za každý přihlášený výrobek,“ řekl Lukáš Matějka, projektový manažer programu.

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu agentury Median. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a výsledný index byl kalkulován na základě výběru nejlepšího výrobku v kategorii. V rámci průzkumu bylo také zjištěno, ve kterých řetězcích čeští spotřebitelé nakupují nejčastěji a zároveň nejraději. V obou případech se stal suverénním vítězem Kaufland, kde s minimálně pětiprocentním náskokem čeští spotřebitelé nakupují jak nejčastěji, tak hlavně i nejraději. 

Velkého zviditelnění se oceněné produkty dočkají také v obchodech, kde budou označeny POS materiály, objeví se na plakátech, v letákových akcích a na druhotných umístěních. Letos tato podpora proběhne už tradičně v Penny Marketu a prodejnách skupiny Coop – Terno a Trefa, i v drogeriích Rossmann. Nově se k nim letos přidají i obchody Albert.*

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down