První celý rok má za sebou online supermarket Rohlik.cz. Služba, která odstartovala v září 2014, dokázala za rok 2015 přesáhnout obrat 300 milionů korun. V letošním roce chce Rohlik.cz utržit kolem 750 milionů Kč v Praze a Brně a dalších 500 milionů korun v nových lokalitách. Celkem tak cílí na obrat přes 1,2 miliardy korun. V expanzi má supermarketu pomoci také lednových 50 milionů korun od investorů.
Online supermarket, který působí v Praze a od července 2015 také v Brně, se chce během letošního roku rozšířit na velkou část území České republiky.
Na jaře by obchod měl své služby nabídnout v dalších velkých českých městech, ve hře je napříkl Plzeň nebo Hradec Králové s Pardubicemi. Následovat by měla další města, a to včetně těch menších, řekl Tomáš Čupr, spoluzakladatel Rohlik.cz. Podrobnosti expanze do velké části Česka zatím nechceme prozrazovat. Cílem podle něj je možnost ke konci roku 2016 nakoupit na Rohlik.cz ve všech městech nad 30 000 obyvatel, dodává Tomáš Čupr.
Během podzimu 2015 přešel Rohlik.cz na vlastní logistiku. V Praze tak nákupy doručuje bezmála padesáti vozy s logem obchodu a ještě v únoru Rohlik.cz plánuje přidat dalších dvacet.
Letos Rohlik.cz čekají další velké výdaje za logistiku. Před Vánoci v rekordní den dokázali z pražského skladu expedovat kolem 50 000 kusů zboží a letos by toto číslo mělo vzrůst až na 200 000 kusů za jediný den. Pomůže v tom i lednová investice 50 milionů korun, kterým dali investoři Rohlíku jasně najevo, že věří v obrovský potenciál celého projektu, sdělil Čupr.*