Společnost Sklizeno Foods chce zvýšit počet prodejen na osmdesát

Společnost Sklizeno Foods, která provozuje sítě prodejen potravin pod značkami My Food a Sklizeno, chce v dalších letech zvýšit počet obchodů na 80 ze současných 25. V expanzi chce firma využít systém franšíz. Společnost to dnes uvedla v tiskové zprávě.

Zakladatel My Food a spolumajitel Sklizeno Petr Borkovec uvedl, že franšízing je pro ně cesta, jak vybudovat kvalitní a stabilní síť po celé zemi. Především v regionech by proto rádi využívali know-how lokálních partnerů, kteří znají daný region . Kromě klasických franšíz nabízí model kooperativní franšízy, ve kterém se obě strany dělí o náklady na prvotní investici do prodejny.

Skupina Brno Investment Group podnikatele Borkovce získala na jaře 50procentní podíl v síti farmářských obchodů Sklizeno. Šlo o investici v řádu desítek milionů korun. Borkovec, který je spolumajitelem poradenské společnosti Partners, vlastní síť My Food Market. Celkem chce dosáhnout na trhu s potravinami a delikatesami miliardového obratu.

Celkem má Sklizeno nyní 20 poboček, My Food Market pět prodejen. Síť farmářských obchodů Sklizeno loni zvýšila tržby o 61 procent na 241 milionů korun. K růstu obratu pomohlo otevření nových prodejen, loni jich přibylo šest. Prodejny a bistra My Food by letos podle Borkovce mohly dosáhnou obratu přes 100 milionů korun a příští rok více než 250 milionů.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down