Značku Klasa má patnáct nových výrobků

Obliba značky KLASA stoupá nejen u spotřebitelů, ale také výrobců. Zájem o ni mají nejen prověřené společnosti, které logo Klasa již na řadě svých výrobků používají a pravidelně se uchází o její opětovné udělení, ale také zcela noví producenti.

Jak informuje tisková zpráva Státního Zemědělského intervenčního fondu, mezi 15 nově oceněnými výrobky najdete také Zahradní limonádu Tátův sad od Jana Abta a dezertní víno Marhulové z Vinařství Lacina. Značku KLASA uděluje od roku 2003 ministr zemědělství mimořádně kvalitním potravinám a produktům na tři roky, její administraci provádí SZIF. Spotřebitelům umožňuje značka lepší orientaci mezi potravinami v prodejnách a usnadňuje nákup kvalitních českých potravin. Aktuálně je toto logo na obalech 915 produktů od 223 českých a moravských výrobců.*

*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down