24.04.2001 | 10:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Budvar dokončil svoji tuzemskou obchodní síť

Budování vlastních prodejních kapacit v osmi českých regionech zakončil minulý týden n.p. Budějovický Budvar otevřením obchodního střediska v Pardubicích. Řekl to řekl obchodní manažer Budějovického Budvaru Robert Chrt s tím, že podnik nyní přesune investice opět především do oblasti výrobní technologie.

Českobudějovický pivovar hodlá letos prodat na tuzemském trhu 940.000 hektolitrů piva z celkového výstavu 1,463 miliónu hektolitrů. Pardubické obchodní středisko, které si vyžádalo investice 73,3 miliónu korun, bude zajišťovat distribuci ve východních Čechách. Zatímco v roce 1993 prodal pivovar v tomto regionu 4800 hektolitrů piva, loni to bylo již 53.400 hektolitrů. V gastronomii zde má Budějovický Budvar podíl 14,4 procenta na distribuci a 10,1 procenta na celkovém objemu prodeje, přičemž v kategorii ležáků činí jeho podíl dokonce 15,5 procenta. Budvar má vlastní distribuční střediska v Českých Budějovicích, Brně, Ostravě, Plzni, Mladé Boleslavi, Teplicích, Praze a nyní i v Pardubicích.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down