06.10.2003 | 11:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Euro Shopper – nová privátní značka Hypernov a Albertů

Společnost Ahold Czech Republic, a. s., uvede 8. října do sítě svých prodejen Albert a Hypernova novou privátní značku – Euro Shopper. Nová značka nahradí předchozí výrobky Koruna. Euro Shopper bude zaveden současně do prodejen všech společností Aholdu Central Europe (ACE): Ahold Polska, Ahold Czech Republic a Ahold Retail Slovakia.

Na regálech prodejen sítí Albert a Hypernova se 8. října objeví nové výrobky se značkou Euro Shopper, které nahradí předchozí značku Koruna. „Sortiment výrobků Euro Shopper pokrývá nejprodávanější položky ze všech kategorií trvanlivých a čerstvých potravin a spotřebního zboží,“ uvádí Ing. Jiří Soural, Manager Food, Ahold Central Europe. Výrobky prodávané v nejnižší možné cenové úrovni zastupují na trhu pozici tzv. cenových bojovníků.
Zákazníci prodejen Albert a Hypernova budou tedy moci nakupovat nové výrobky s charakteristickým červeným pruhem a značkou nákupního vozíku ve třech zemích ACE.
Mezi tyto výrobky patří například džusy, minerální vody, těstoviny, ale i potrava pro domácí zvířata, hygienické potřeby a potřeby pro úklid.
Značka Euro Shopper vznikla v roce 1995 a jejím majitelem je obchodní sdružení AMS (Associated Marketing Services), jejímž členem je rovněž Ahold. Již několik let jsou výrobky Euro Shopper s velkým úspěchem prodávány v evropských sítích Ahold: v Holandsku, Švédsku, Norsku, Španělsku a Portugalsku.
Nová značka tímto realizuje strategické cíle společnosti Ahold ve střední Evropě. Sjednocuje vzhled obalu výrobku pro země ACE (etikety ve třech jazycích: polském, českém a slovenském) a zároveň zvyšuje množství kupovaného zboží (výrobci mají možnost dodávat Euro Shopper na tři středoevropské trhy). Ahold se tak stává atraktivnějším partnerem pro výrobce.
„Euro Shopper je šancí pro tuzemské výrobce, kteří mohou dodávat větší množství zboží na trhy dalších zemí střední Evropy a po vstupu do EU a odbourání vývozních bariér i na ostatní trhy EU, kde se výrobky Euro Shopper prodávají,“ dodává Jiří Soural.
Největší prospěch ze zavedení 80 nových výrobků značky Euro Shopper pocítí zákazníci, kteří získají výrobek dobré kvality za velmi atraktivní cenu, pocházející od osvědčených výrobců. Do budoucna Ahold rozšíří paletu výrobků Euro Shopper dle aktuálních potřeb trhu a zákazníků.
Zavedení značky Euro Shopper na trh znamená rovněž odpovědnost společnosti Ahold za kvalitu nových výrobků ve vztahu k zákazníkům. Tím, že Ahold kontroluje výrobní procesy, mohou zákazníci veškeré připomínky a reklamace bezprostředně předávat společnosti Ahold. Výrobky značky Euro Shopper budou dostupné výlučně v síti obchodů Albert a Hypernova.
Uvedení nové vlastní značky bude doprovázet široká celostátní kampaň. V České republice bude Euro Shopper prezentován v regionálním vysílání českých rádií, v magazínu „Albert“, v letácích Albert a Hypernoviny a také na stránkách www.ahold.cz, www.ihypernova.cz a www.ialbert.cz. V obchodech se objeví plakáty a zákazníci obdrží informační letáky přímo na prodejnách.
Ahold Central Europe
Od ledna 2003 se AHOLD Czech Republic spojil se sesterskými společnostmi na Slovensku a v Polsku pod hlavičkou nové organizace Ahold Central Europe (ACE), řízené z Prahy. Úplná integrace prodejní sítě ACE, zahrnující ve střední Evropě přes 430 supermarketů Albert a hypermarketů Hypernova, má být hotova do konce roku 2003. Za loňský rok zaznamenaly společnosti, vstupující do ACE, více než třetinový nárůst tržeb na objem přesahující 1,3 miliardy euro (přes 41 miliard korun).
AHOLD Czech Republic
Více než dvě stovky moderních super- a hypermarketů staví AHOLD Czech Republic do pozice největší společnosti ve svém oboru v České republice s obratem okolo 30 miliard korun. Jen za rok 2002 ve svých prodejnách obsloužil AHOLD Czech Republic na 132 milionů zákazníků a zaměstnal více než 12.500 lidí. Je jednou z nejrychleji se rozvíjejících maloobchodních společností a zároveň jedním z největších zaměstnavatelů u nás.
V obou českých řetězcích Albert a Hypernova je u elektronických pokladen možné platit v hotovosti i platebními kartami, v supermarketech Albertech také stravenkami. V hypermarketech Hypernova, které se nacházejí v příhraničních oblastech, lze už dnes platit v eurech. (www.ahold.cz)
Royal Ahold
Royal Ahold je globálním provozovatelem lokálních maloobchodních sítí a dodavatelem hotových pokrmů. Ve svých prodejnách po celém světě každý týden obslouží na 40 miliónů zákazníků a pro 300.000 strávníků ve velkých firmách, nemocnicích a sociálních ústavech na území USA a Evropy dodá hotové pokrmy. Royal Ahold je mateřskou společností všech tří středoevropských společností Ahold. (www.ahold.com).

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down