Síť farmářských obchodů Sklizeno loni zdvojnásobila tržby na 150 milionů korun. Letos chce společnost otevřít dalších pět prodejen a plánuje tržby zhruba čtvrt miliardy korun. Informovalo o tom Sklizeno. Jak uvedl zakladatel Sklizeno David Kukla, i v letošním roce se síť obchodů Sklizeno chystá především využívat potenciál a možnosti stávajících prodejen.
Rozšiřování sítě se hodlají věnovat i nadále a také budou pokračovat v budování logistiky a distribuce. Za rok 2015 plánují tržby ve výši 250 milionů korun. Loni otevřelo Sklizeno tři nové prodejny v Praze, v Rudné u Prahy a v Brně-Campusu. Celkem jich má nyní třináct. Letos chce společnost první dvě prodejny otevřít na jaře v pražské Galerii Harfa a ve Zlíně. Největší růst obchody zaznamenávají dlouhodobě především v segmentu biopotravin, na který se Sklizeno chce dále zaměřit. Loni farmářské prodejny zavedly také první potraviny vlastní značky Naše Miroslav, na jejichž produkci se podílí Sklizeno s Agrodružstvem Miroslav. V nabídce je vepřové maso, uzeniny a šunky. Letos přibudou další uzeniny, mléčné výrobky a konzervované potraviny.*