Farmářské obchody Sklizeno loni zdvojnásobily tržby

Síť farmářských obchodů Sklizeno loni zdvojnásobila tržby na 150 milionů korun. Letos chce společnost otevřít dalších pět prodejen a plánuje tržby zhruba čtvrt miliardy korun. Informovalo o tom Sklizeno. Jak uvedl zakladatel Sklizeno David Kukla, i v letošním roce se síť obchodů Sklizeno chystá především využívat potenciál a možnosti stávajících prodejen.

Rozšiřování sítě se hodlají věnovat i nadále a také budou pokračovat v budování logistiky a distribuce. Za rok 2015 plánují tržby ve výši 250 milionů korun. Loni otevřelo Sklizeno tři nové prodejny v Praze, v Rudné u Prahy a v Brně-Campusu. Celkem jich má nyní třináct. Letos chce společnost první dvě prodejny otevřít na jaře v pražské Galerii Harfa a ve Zlíně. Největší růst obchody zaznamenávají dlouhodobě především v segmentu biopotravin, na který se Sklizeno chce dále zaměřit. Loni farmářské prodejny zavedly také první potraviny vlastní značky Naše Miroslav, na jejichž produkci se podílí Sklizeno s Agrodružstvem Miroslav. V nabídce je vepřové maso, uzeniny a šunky. Letos přibudou další uzeniny, mléčné výrobky a konzervované potraviny.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down