07.02.2008 | 02:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

InBev a Anheuser-Busch jednají

Přestože belgický pivovar InBev a americký Anheuser-Busch se o fúzi na veřejnosti nevyjadřují, probíhají mezi nim i jednání, která by mohla v jejich spojení vyústit, informuje zahraniční tisk.

Firmu InBev, která vznikla v roce 2004 spojením belgického pivovaru Interbrew a brazilské nápojové společnosti AmBev, v loňském roce připravil o vedoucí pozici na světovém trhu s pivem konkurent SABMiller. Na českém trhu s pivem má InBev patnáctiprocentní podíl s prodejem značek Staropramen, Ostravar a Braník.
Anheuser-Busch distribuuje některé evropské značky skupiny InBev ve Spojených státech. Firma kontroluje téměř polovinu amerického trhu s pivem a její značka Bud Light je nejprodávanější v zemi.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down