Státní zemědělský a intervenční fond a značka KLASA jsou hlavními partnery 11.ročníku konference Advertising & Retail Forum. Na této akci, která se koná poslední dva říjnové dny v Hotelu Praha, se setkají představitelé výrobců značkového zboží, maloobchodních řetězců, nezávislého maloobchodu a velkoobchodu, reklamních a servisních agentur a také zástupci odborných svazů, asociací a státních institucí.
Příspěvky renomovaných odborníků z České republiky a zahraničí jsou ukázkou nejnovějších trendů vývoje trhu a zároveň příležitostí k získání kontaktů a výměně zkušeností. „Prezentace značky KLASA před odborníky v oblasti obchodu je pro nás velmi důležitá. Víme, jak je pro tuzemské výrobce potravin těžké zaujmout pozornost odběratelů, program na podporu kvalitních tuzemských potravin – značka KLASA – by jim v tom měl pomoci,“ uvedla Jitka Rambousková pověřená řízením odboru pro marketing Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF), který značku KLASA administruje.
KLASA a SZIF se na odborném semináři představí formou ochutnávek výrobků se značkou KLASA.