Skupina Bohemia Sekt prodala loni v České republice 31,5 milionu lahví sektů, šumivých nápojů a vín, téměř o sedm procent více než v roce 2020. Dařilo se zejména kategorii sektů a šumivých nápojů, jichž meziročně prodala téměř o devět procent víc, a to celkem téměř 21 milionů lahví. Prodej tichých vín se meziročně zvýšil o tři procenta na 10,5 milionu prodaných lahví. Uvedl to ředitel největšího výrobce sektů a vín v ČR Ondřej Beránek
"Navzdory složité situaci ve společnosti si Češi vloni důvod k oslavám našli a nevynechali ani sváteční přípitky, což se v našem případě projevilo zejména nárůstem prodejů v kategorii sektů. Rok 2021 tak z hlediska prodejů patří k nejúspěšnějším. Protiváhou růstu je skokové zdražování všech surovin, materiálů a energií v desítkách až stovkách procent, které nás bude provázet i letos," řekl.
Z 21 milionů prodaných lahví sektů a šumivých nápojů byl nejoblíbenější značkou v portfoliu Bohemia Sekt, jehož prodej se meziročně zvedl téměř o desetinu. S více než sedmi miliony prodaných lahví zůstal nejoblíbenějším šumivým vínem v Česku Bohemia Sekt demi sec, řekl Beránek. Hlavní sezonou sektů je prosinec, zejména druhá polovina. V posledním měsíci bylo ze Starého Plzence expedováno přes 3,5 milionu lahví Bohemia Sektu.*