Vyškovský pivovar uvedl na trh dvě nové značky piv. Stabilní nabídku devíti druhů doplní v posledních měsících populární směsi piva s limonádou. Novinky mají vyškovskému pivovaru pomoci ke zvýšení výstavu, řekl vedoucí obchodu pivovaru Roman Holoubek.
Podle něj pivovar vstupuje na segment trhu, kde zatím chyběl. "Oslovujeme tím i nové zákazníky, zejména mladé lidi a ženy," uvedl.
Piva typu Radler, která vznikají smícháním piv s limonádou jsou v Česku v posledních měsících velmi oblíbená. Lidé z pivovarské branže upozorňují na to, že poté co loni Pivovary Staropramen uspěly na trhu s lehkým pivem s citronovou příchutí Staropramen Cool Lemon, se dá očekávat, že letos s nimi v prvním pololetí přijdou další pivovary. Vyškovský provoz v kategorii Radler uvedl na trh nápoj Beermix citron, který je spojením klasického piva s limonádou, a Beermix free dark, kde jde o směs nealkoholického piva s limonádou kolového typu. "Myslím, že u směsí nealkopiv s limonádou jsme jedni z mála, kteří tuto novinku nabízí," uvedl Holoubek.
Vyškovský pivovar, který má od loňska od státu pronajatý společnost Czech Beverage Industry Company (CBIC), chce letos zvýšit výstav zhruba o čtvrtinu na 20.000 hektolitrů. Pomoci k tomu má i export, který nyní tvoří necelých deset procent, nebo novinky a speciály. Obě nové značky piv bude vyškovský pivovar lahvovat i stáčet do sudů. "Pro letošní rok chystáme ještě pět až šest mimořádných speciálů," dodal Holoubek.