Popularita Regionální potraviny rok od roku stoupá. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF), který značku spravuje, se snaží o neustálé vylepšení pro spotřebitele, ať už jde o stejnojmennou mobilní aplikaci Regionální potravina, nebo Síťovka. Teď přichází s inovací webových stránek a spoluprací s pořadem Výleťák.
SZIF jako administrátor značky se snaží Regionální potravinu co nejvíce zviditelnit. Přiblížit její výjimečnost a přednosti. Oceněné produkty jsou vyrobené z místních surovin a v daném regionu, díky krátkým distribučním cestám jsou čerstvější a zároveň i ekologičtější, protože čím blíž jsou ke spotřebiteli, tím méně je zatíženo životní prostředí při jejich dopravě. Přínosem je také podpora zaměstnanosti v daném regionu. Prosperující zemědělci, zpracovatelé i prodejci představují záruku udržení nebo dokonce rozšíření počtu pracovních míst. „Obliba značky nás těší a zároveň i zavazuje. Je důležité neusnout na vavřínech. Regionální potravina je na trhu už devět let, a jak ukazují průzkumy, zákazníci jí fandí čím dál více. Vidím v tom jakýsi regionální patriotismus. Každý z nás bývá pyšný na to, co se vyrobí právě u nás,“ říká generální ředitel SZIF Martin Šebestyán.*