14.11.2016 | 08:11
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Obchodní řetězce lákají slevami na maso a alkohol

Obchodní řetězce se snaží nalákat zákazníky především slevami na maso a alkohol. Vyplývá to z aktuálního 18měsíčního šetření společnosti Česká distribuční. V něm analyzovala 575 titulních stran slevových letáků, které obsahovaly 3584 produktů.

Téměř na polovině titulních stran se objevila piva a drůbeží masa, přibližně na třetině pak vepřové. Analyzované slevové akce byly od řetězců Lidl, Ahold, Globus, Tesco, Kaufland, Billa a Penny Market. "Titulní strany slevových letáků hrají z pohledu obchodníků důležitou roli. Jsou totiž nejefektivnější cestou, jak spotřebitele zaujmout a dostat ho do prodejny," řekl Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční, která se distribucí letáků zabývá. Podle Sikory jsou titulní strany letáků "lakmusovým papírkem" chutí českého spotřebitele. Prodejci totiž většinou lákají na méně zdravé potraviny a podle Sikory lze říci, že lidem přijde atraktivnější sleva na čokoládu než na mrkev.*

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down