Deset potravinářských výrobků z jižní Moravy obdrželo na brněnském veletrhu Regiontour ocenění Zlatá chuť jižní Moravy 2012. Mohou tak používat logo soutěže jako ochrannou známku. Informoval o tom ředitel Regionální agrární komory Jihomoravského kraje Jaromír Musil. Z 35 firem, které se soutěže účastnily, jich patnáct vystavuje svoje produkty v pavilonu P na premiérovém RegFoodFestu, což je festival regionálních potravin z Česka.
V sedmém ročníku soutěže bylo vyhlášeno dvanáct kategorií, dvě zůstaly neobsazené. Mezi pekárenskými výrobky uspěl Újezdský šáteček společnosti Eurobi, mezi mléčnými výrobky kozí sýr Sedlák z farmy Evy Sedlákové. Z trvanlivých masných výrobků si ocenění odnesl salám Židlochovický Jihomoravák. Mezi alkoholickými i nealkoholickými nápoji dominovaly výrobky pivovaru Vyškov s Vyškovským Alkostopem a Vyškovským Březňákem.