Pivovar Náchod a.s. sjednotil k 7.5.2001 etikety na všech svých devíti druzích piva. Ty mají nyní ucelený vzhled a zobrazují významné historické památky regionu. Podle generálního ředitele pivovaru Josefa Hlavatého etikety podporují a prezentují město. Jejich nový tvar umožňuje snadnější a kvalitnější lepení a zpracováním se přizpůsobuje současným spotřebitelským preferencím.
Pivovar, který vlastní město Náchod, se svým loňským výstavem ve výši 148 433 hektolitrů řadí mezi malé pivovary. V posledním roce, kdy pivovar zaznamenal zisk ve výši téměř pěti miliónů korun, navýšil svoji produkci o 20 %. Přibližně 6 % produkce exportuje do zahraničí, většinu tvoří 12% světlý ležák, který je hlavním artiklem pivovaru a celkově tvoří 50 % odbytu.
Velkým pivovarům konkurují Náchodští především tím, že nabízejí tradiční české pivo a hlavní oblast prodeje jejich výrobků se nachází v oblasti „okolo komínů“ - ve vzdálenosti do 70 km od pivovaru. V tomto okruhu prodají téměř 80 % produkce sudového a 60 % lahvového piva. „Nabízíme také vybavení restaurací, dobré podmínky a kvalitní ceny,“ dodal obchodní ředitel František Polda. Značnou část lahvového piva prodá pivovar prostřednictvím velkých obchodních řetězců. „Jednání s řetězci nám usnadnilo to, že nabízíme ucelený sortiment, který sahá od nealkoholického piva až po 24% speciály,“ uvedl ředitel. Přiznal také, že jim velmi pomohla malá pivní daň, která jim ročně na daních uspoří čtyři miliony korun. Podle jeho slov pivovar nepočítá s tím, že by začal stáčet do PET lahví. Co se týče cen, ty by se již v letošním roce neměly měnit, ale s blížícím se vstupem do Evropské unie se podle ředitele budou přizpůsobovat její cenové hladině.