Pivovaru Uherský Brod loni meziročně klesly tržby za prodej vlastních výrobků a služeb o 7,418 milionu korun. Pivovar tak utržil 44,404 milionu Kč a vykázal zisk 713 000 korun. V roce 2014 přitom společnost, která patří do skupiny Pivovary Lobkowicz, zaznamenala zisk 3,746 milionu Kč. Vyplývá to z výroční zprávy.
Podle Zdeňka Radila, který byl do konce letošního června předsedou představenstva uherskobrodského pivovaru, je důvodem poklesu zisku výrazný pokles tržeb. Byl způsobený nižší produkcí piva a změnou produktového mixu prodávaných výrobků, uvedl ve výroční zprávě Radil. Přesná čísla ohledně produkce piva pivovar nezveřejnil. V roce 2014 vyprodukoval asi 65 000 hektolitrů piva a na loňský rok plánoval navýšení na 67 000 hektolitrů. Pivovar prodává většinu svého piva v sudech, cílí tak na zákazníka v restauracích. Momentálně nabízí osm druhů piv, nejprodávanějším je jedenáctka Patriot. Pivovar se kromě domácího trhu chce zaměřit i na Slovensko. Pivovar loni v průměru zaměstnával 31 lidí, stejně jako v roce 2014.*