Pivovary Staropramen předloni prodělaly 2,32 miliardy korun. Důvodem jsou podle výroční zprávy umístěné ve Sbírce listin účetní odpisy, provozní výsledek činil kladných 2,25 miliardy korun. Skupina v roce 2014 za pivo v Česku utržila skoro 3,1 miliardy korun, v zahraničí přes 4,2 miliardy. Celkové konsolidované tržby dosáhly předloni 7,94 miliardy korun.
Skupina je od roku 2012 součástí severoamerické pivovarské skupiny Molson Coors. Ta Pivovary Staropramen koupila od investiční společnosti CVC Capital Partner za 2,7 miliardy eur, do roku 2009 pivovary vlastnil pivovarský gigant Anheuser-Busch InBev. Znalec firmu ocenil na více peněz, než byl součet jejích jednotlivých složek, tedy určil kladný goodwill. Jedná se například o renomé společnosti či o "hodnotu" zkušených zaměstnanců. Ten nyní firma musí účetně odepisovat v nákladech. Opticky se tedy odpis a opravná položka ke goodwillu projevily na poklesu provozního výsledku hospodaření, napsali jednatelé firmy do zprávy.
Jak již firma dříve informovala, předloni mírně zvýšila prodeje v Česku i zahraničí na 3,16 milionu hektolitrů piva. Meziročně je to o 15 000 hektolitrů víc. Za pozitivním vývojem stál především růst prodejů Staropramenu v zahraničí, Braníku v Česku a neustálé hledání nových příležitostí na trhu. Společnost předloni průměrně zaměstnávala 1360 lidí.
Vývoz Staropramenu se v roce 2014 zvýšil o osm procent. Při vývozu se překročila hranice 600 000 hektolitrů piva. V zahraničí se dařilo Staropramenu především na Slovensku, ve Velké Británii a Německu. Firma uvedla, že na některých trzích, jako jsou Británie, Švédsko či Slovensko, je smíchovské pivo nejprodávanější českou importovanou značkou. Staropramen podle své výroční zprávy prodává svůj hlavní produkt ve 39 zemích světa.*