Na trojnásobek vzrostla oproti loňsku v prodejnách Sklizeno poptávka po hotovém vánočním cukroví a pečivu. Výrazně roste i poptávka po vánočních polotovarech a předpřipravených potravinách, jako jsou těsta na cukroví nebo filety z kapra. Zákazníci Sklizeno si objednávají vánoční produkty především kvůli tomu, že šetří čas, nebo si v kuchyni nevěří.
Zákazníci Sklizeno začínají s vánočními přípravami v polovině listopadu, kdy objednávají vánoční cukroví, v první polovině prosince pak probíhají objednávky kaprů a dalšího pečiva, jako jsou vánočky a štoly. Průměrná objednávka je na dva kilogramy cukroví a obsahuje sedm druhů. V 80 % objednávek nechybí tradiční druhy, jako je linecké a vanilkové rohlíčky, 15 % objednávek obsahuje požadavek na cukroví pro speciální diety (například dia, bezlepkové).
Letos ve Sklizeno výrazně stoupla poptávka po všech produktech, které zjednodušují vánoční přípravy. Počet objednávek vánočního cukroví se oproti loňsku ztrojnásobil a vzrostl i počet objednávek na filetované kapry. „Je zřejmé, že tradiční vánoční pokrmy jsou pro naše zákazníky důležitou součástí Vánoc, čím dál tím častěji si ale nechávají s přípravami pomoci. To je ale možné jen díky tomu, že nabízíme vánoční speciality minimálně stejně kvalitní jako ty doma dělané,” popisuje hlavní předvánoční trend ve Sklizeno zakladatel sítě David Kukla.
Stejný trend zjednodušování Sklizeno zaznamenalo i u dalších vánočních specialit. Kapří filety místo celých ryb, hotové vánočky i připravená těsta na cukroví, to jsou všechno produkty, které zpříjemní vánoční přípravy všem, kdo nestíhají, případně si na jejich přípravu nevěří.*