Síť prodejen potravin Sklizeno loni zvýšila tržby o 40 procent na 630 milionů korun. Letos očekává tržby kolem miliardy korun. Společnost otevřela loni sedm nových prodejen a pokračovala ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno. Uvedl to na konferenci Retail Summit ředitel Sklizeno Foods Petr Borkovec.
V letošním roce se chce Sklizeno zaměřit především na růst tržeb, expanzi na Slovensko a vytvoření prodejny nového typu o ploše kolem 500 metrů čtverečních. Firma chce také pokračovat v rozvoji vlastních produktů.
Nově otevírané prodejny byly loni především v obchodních centrech. Borkovec řekl, že v roce 2017 rostli obratově především díky rozšiřování počtu prodejen a rebrandingu mnoha původních prodejen. Letos se budou orientovat na zvětšování nabídky, efektivity a obratu těch stávajících. K plánovanému obratu jedné miliardy korun letos podle něj pomůže i expanze na Slovensko, kde chce ve spolupráci s partnerem otevřít několik prodejen.
Sklizeno se zaměřuje na prodej zdravých a farmářských potravin. V dubnu 2016 se propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu téhož roku se sítí Náš Grunt. Nyní má přes 50 prodejen.*