Již podruhé v letošním roce spouští společnost Atoz Marketing Services marketingový program Důvěryhodné značky. V něm čeští spotřebitelé zvolí značky, jimž na domácím trhu nejvíce důvěřují. Informovala o tom projektová manažerka programu Alena Bělíčková.
Program Důvěryhodné značky odstartoval vloni, kdy titul získalo 46 nejdůvěryhodnějších značek z oblasti retailu a rychloobrátkového zboží. Letos se program rozšíří o další kategorie. Nově budou spotřebitelé hodnotit své favority také v oblastech, jako je například bankovnictví, pojišťovnictví, automobily, ale i kancelářská technika, pneumatiky, cestovní kanceláře a další. Celkově tedy letos budou v rámci programu oceněny nejdůvěryhodnější značky v šedesáti kategoriích. O vítězích rozhodnou výsledky rozsáhlého hlasování agentury STEM/MARK na reprezentativním panelu 4000 respondentů.
Důvěryhodné značky jsou marketingovým programem společnosti Atoz Marketing Services, která v České republice již 17 let organizuje program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Ten je zaměřen hlavně na produktové novinky na trhu rychloobrátkového a spotřebního zboží. Do minulého roku u nás neexistoval žádný marketingový program, který by hodnotil značky na základě spotřebitelské důvěry. „V minulosti jsme na základě více průzkumů zjistili, že většina spotřebitelů se při výběru nového produktu rozhoduje především na základě důvěry v jeho značku, proto jsme se loni rozhodli spustit program, který ocení značky z tohoto hlediska,“ říká,.
Vítězné nejdůvěryhodnější značky pro rok 2016 budou slavnostně vyhlášeny 10. listopadu v prostorech Pražské křižovatky – v kostele sv. Anny.*