Společnost otevřela v areálu pivovaru ve Velkém Březně distribuční centrum

Společnost Heineken otevřela v areálu pivovaru ve Velkém Březně na Ústecku distribuční centrum. Ze skladu rozváží všechny druhy piv do obchodů a restaurací na severozápadě Čech. Náklady na investici činily téměř 50 milionů korun. Novinářům to řekl ředitel pivovaru a vrchní sládek Michal Rouč.

Heineken ČR je tuzemskou trojkou na trhu s pivem. Patří mu značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák a nealkoholický Zlatopramen a Hostan.  Velkobřezenský pivovar je v Heinekenu jediný, který má sklad přímo v areálu. Doposud využíval nájemních prostor v Ústí nad Labem. "Ušetříme za nájem a cesta piva k zákazníkům se zjednodušuje. Do dnešního dne jsme ho museli vozit do deset kilometrů vzdáleného skladu a pak rozvážet dál," uvedl Rouč. Skladovací prostory včetně manipulační plochy mají rozlohu víc než 6000 metrů čtverečních a sklad má kapacitu přibližně 7400 palet. Pivovar využil ke skladování jednu doposud prázdnou budovu, k níž přistavil montovanou halu. Práce začaly v lednu a skončily v červenci, pak se stěhovalo. Zaměstnancům z Ústí pivovar nabídl přechod do Velkého Března, všichni toho využili, ve skladu pracuje 20 lidí.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down