Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) vypsal tendr na kampaň zaměřenou na podporu biopotravin a ekologického zemědělství. Marketingová a PR kampaň by měla trvat tři roky a fond na ní dá 60 milionů korun. SZIF to uvedl v tiskové zprávě. Zájemci mohou podávat přihlášky do 9. března.
Podle ředitelky odboru administrace kvalitních potravin SZIF Kateřiny Ratajové by se kampaň měla primárně zaměřit na zvýšení povědomí o značně BIO a zvýšení zájmu spotřebitelů o produkty pocházející z ekologického zemědělství. "U výrobců pak chceme zvýšit zájem o produkci v ekologickém režimu," doplnila.
Kampaň by podle fondu měla spotřebitelům vysvětlit, proč jsou ceny potravin z ekologického zemědělství vyšší oproti běžným produktům. Kampaň by je měla podle fondu informovat o tom, že respektováním rozdílu v ceně přispívají na rozvoj krajiny a zdravého životního prostředí.*