Výrobci piva se spojí se zástupci vlád, neziskových organizací, zaměstnanci a prodejci po celém světě, aby propagovali zodpovědný přístup ke konzumaci piva. Světový den zodpovědného pití piva (Global Beer Responsibility Day) rozšiřuje své úsilí na propagaci zodpovědné konzumace do 76 zemí. Dne 16. září se spojí výrobci piva, zástupci vlád, neziskových organizací a prodejců v 76 zemích po celém světě u příležitosti druhého Světového dne zodpovědného pití piva (Global Beer Responsibility Day) (GBRD), globálního úsilí na propagaci zodpovědné konzumace piva.
Iniciativu zahájily společnosti Anheuser-Busch InBev, Carlsberg a HEINEKEN spolu s lokálními výrobci piva a asociacemi pivovarníků. Letošní Světový den zodpovědného pití piva chce vycházet z úspěšné loňské akce a oslovit desítky tisíc zaměstnanců pivovarů, více než stovky vládních i nevládních organizací a půl milionu obchodníků, kteří chtějí omezit nežádoucí konzumaci alkoholu. Kromě toho mají výrobci piva, obchodníci a jejich partneři v plánu přímo zapojit více než 700 000 zákazníků a oslovit více než 200 000 000 zákazníků prostřednictvím sloganů a akcí zaměřených na zodpovědné pití. Spolupráce, která zahrnuje akce zaměřené na boj proti alkoholu za volantem a konzumaci alkoholu nezletilými, školení majitelů barů a restaurací, pomáhá podpořit cíle Organizace spojených národů v oblasti trvale udržitelného rozvoje na řešení a prevenci nežádoucí konzumace alkoholu.*