Výrobky Mlékárny Valašské Meziříčí zdražily asi o 20 procent, rostl prodej v akcích

Pandemie koronaviru, válka na Ukrajině ani energetická krize neměly zásadní vliv na prodej výrobků Mlékárny Valašské Meziříčí. Firma žádný významný propad nezaznamenala, počet zaměstnanců zůstal stabilní, řekl manažer společnosti Zdeněk Bukovjan. Zvýšily se však ceny výrobků, průměrně o 20 až 25 procent.

"Došlo, stejně jako na celém trhu, k opakovanému navýšení cen našich výrobků, zejména v posledním roce a půl, který byl způsoben zvýšením cen všech surovin a materiálů, a to zejména jako důsledek růstu cen energií. Po zastropování cen došlo ke zklidnění, ceny materiálů a surovin se stabilizovaly, některé se drobně snížily, brzy snad dojde i k významnějšímu poklesu cen materiálů," uvedl Bukovjan.
"Celá tato situace zapříčinila v naší firmě, obecně myslím, že to ale platí pro celý trh, zvýšený prodej výrobků pod privátními značkami na úkor prodejnosti vlastních výrobků a významný nárůst prodejů v akcích, které zákazníci, vzhledem k cenovému rozdílu mezi běžnou a akční cenou, mnohem více vyhledávají. Rovněž došlo k zastavení vývoje nových výrobků, na prvním místě byla, více než cokoliv jiného, stabilizace cen," uvedl manažer.
Firma se podle něj pomalu vrací ke standardu, který byl před asi třemi lety. "Aktuálně nechystáme žádné zdražení, intenzivně pracujeme na novém výrobku, který bychom chtěli v horizontu měsíce či dvou uvést na trh," uvedl Bukovjan.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down