Zájem o Českou chuťovku roste

Za předchozích devět ročníků soutěže o dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka získalo toto ocenění celkem 649 výrobků od 185 potravinářů a 150 produktů obdrželo značku Dětská chuťovka. Proto k letošnímu desátému jubileu soutěže přišli její organizátoři ve spolupráci se společností MarkAs distribution s novinkou – Databází vítězů soutěže Česká chuťovka a Dětská chuťovka, která usnadní všem zájemcům, ať už obchodníkům, zákazníkům přehledné vyhledávání oceněných potravin i výrobců za celou historii soutěže podle zadaných kritérií. Ocenění výrobci tak získají nový marketingový kanál k posílení svého postavení na trhu. Uvedl to Josef Sléha ze společnosti Symplex Group.

K 30. srpnu se do soutěže přihlásilo 28 firem, organizátoři však očekávají, že jich bude mnohem více. Uzávěrka přihlášek je 13. září, ceny se budou předávat v Senátu 11. října. Soutěž má podle pořadatelů především za cíl pomáhat spotřebitelům objevit chutné české potraviny. Předsedkyně hodnotitelské komise Jana Dostálová z Vysoké školy chemicko-technologické uvedla, že zájem výrobců o soutěž stoupá. Vzrostl podle ní tak, že hodnotitelská komise hodnotí dodané vzorky až dva dny. Podle pravidel se soutěží například v kategorii pekařských, cukrářských, mléčných i masných výrobků. Svoji kategorii mají třeba nealkoholické nápoje, ale i piva, vína a lihoviny. Přihlášený výrobek musí splňovat vysoké senzorické parametry, zejména výrazné chuťové vlastnosti. Soutěž se koná pod záštitou předsedy Senátu Milana Štěcha a ministra zemědělství Miroslava Tomana.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down