13.02.2008 | 11:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Značka Klasa zvyšuje prodeje

Podle průzkumu, který letos v lednu realizoval Státní zemědělský intervenční fond mezi držiteli ocenění Klasa, se téměř tři čtvrtiny respondentů domnívají, že značka má pozitivní vliv na zvýšení prodeje jejich výrobků. Dokonce 42 procent výrobců může potvrdit zvýšení prodeje výrobků se značkou v průměru o deset procent. Uvedl to Vilém Frček z tiskového oddělení Státního zemědělského intervenčního fondu.

Průzkum mezi držiteli značky Klasa měl za cíl zhodnotit dopad kampaně na podporu kvalitních potravin se značkou na samotné výrobce těchto potravin. Celkem 87 % držitelů značky považuje kampaň za zdařilou. Oceňují zejména televizní reklamu, sales promotion a billboardy.
Téměř tři čtvrtiny držitelů značky Klasa deklarují, že logo značky má pozitivní vliv na prodej výrobků. Přes 40 % respondentů uvedlo, že se díky ocenění Klasa zvýšily prodeje jejich výrobků o deset procent, potvrdil Frček.
Kromě zvýšení prodejů pomáhá národní značka kvality výrobcům také ve zvýšení prestiže jejich výrobků a lepší image firmy. Průzkum také sledoval, pro jaký typ výrobků chtějí producenti potravin získat ocenění Klasa. Osmdesát procent z nich uvedlo, že jde o výrobky, které jsou pro ně z obchodního hlediska nejdůležitější. Pětašedesát procent výrobců, jež už ocenění Klasa pro své výrobky mají, bude usilovat o značku i pro své další výrobky. Naproti tomu třetina výrobců o značku pro své výrobky žádat nebude.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down