Koncern Alimpex Food snížil konsolidovaný zisk více než o polovinu

Koncern Alimpex Food, který vyrábí potraviny značek Dr.Halíř nebo Millkin, předloni snížil konsolidovaný zisk o 57 procent na 26,5 milionu korun. Tržby za prodej zboží skupiny vzrostly ze 4,13 miliardy korun na 4,27 miliardy. Mateřskou společnost Alimpex Food 100procentně vlastní Milan Kincl. Samotný Alimpex Food podle svého webu zajišťuje velkoobchod a distribuci chlazených, mražených a nechlazených potravin. Na trh dodává vlastní značky jako je Krajanka, Eiskaffee, Zálesák nebo Polárka, výrobky z českých mlékáren a exkluzivně na českém trhu zastupuje značky jako MövenPick nebo Nestlé Schöller.

Do konsolidačního celku patří ale i například Lounská mlékárna nebo Mlékárna Stříbro, Mlékárna Žirovnice, Alimpex - Maso nebo Mlékárna Net Plasy (Bystřice pod Hostýnem). Koncern Alimpex Food měl předloni podíly (včetně menšinových) v 22 společnostech. Koncern zaměstnával ke konci předloňského roku 1198 lidí, meziročně o 265 více.  "Představenstvo bude v roce 2017 směrovat obchodní činnosti skupiny společností tak, aby byl zachován nebo zvýšen roční obrat a aby byl snížen objem závazků a pohledávek. Vzhledem ke značným turbulencím na trhu s mlékem a smetanou se v roce 2017 nepodaří udržet ziskové hospodaření jako v roce 2016," dodává zpráva představenstva skupiny, která počítá se 30milionovou ztrátou.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down