Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) otevřelo na svých stránkách www.spotrebitele.cz novou rubriku: „Úsměvy z poraden aneb Spotřebitelé se smějí“. Začne v ní zveřejňovat úsměvné dotazy návštěvníků elektronické poradny, poradenské linky SOS po telefonu, i úsměvy a postřehy ze Spotřebitelských informačních center SOS, do nichž spotřebitelé přicházejí se svým dotazem.
Rubrika je otevřená i volné tvorbě, která v libovolném uměleckém žánru nabízí nadhled a uvolňující osvěžení od jinak tíživých a někdy i bolestných spotřebitelských situací. Všem, kdo mají veselý spotřebitelský postřeh, zážitek či vzpomínky, je k dispozici e-mail: usmevy@spotrebitele.cz; stejně jako korespondenční adresa Sdružení obrany spotřebitelů ČR, Rytířská 10, 110 00 Praha 1.