02.01.2003 | 08:01
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Spotřebitelé se smějí

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) otevřelo na svých stránkách www.spotrebitele.cz novou rubriku: „Úsměvy z poraden aneb Spotřebitelé se smějí“. Začne v ní zveřejňovat úsměvné dotazy návštěvníků elektronické poradny, poradenské linky SOS po telefonu, i úsměvy a postřehy ze Spotřebitelských informačních center SOS, do nichž spotřebitelé přicházejí se svým dotazem.

Rubrika je otevřená i volné tvorbě, která v libovolném uměleckém žánru nabízí nadhled a uvolňující osvěžení od jinak tíživých a někdy i bolestných spotřebitelských situací. Všem, kdo mají veselý spotřebitelský postřeh, zážitek či vzpomínky, je k dispozici e-mail: usmevy@spotrebitele.cz; stejně jako korespondenční adresa Sdružení obrany spotřebitelů ČR, Rytířská 10, 110 00 Praha 1.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down