Anheuser-Busch InBev zahájil prodej menších německých značek piva

Největší světový producent piva Anheuser-Busch InBev zahájil prodej menších německých značek piva Hasseröder a Diebels. Skupina tím pokračuje v odprodejích části majetku po loňském převzetí britské společnosti SABMiller. Informovala o tom agentura Reuters. Letos už AB InBev prodal Plzeňský Prazdroj spolu s dalšími čtyřmi evropskými pivovary z bývalého SABMilleru japonské skupině Asahi.

AB InBev podle zdrojů poslal potenciálním zájemcům první informační balíky a požádal je o předložení předběžných nabídek. Prodej obou německých značek by mohl skupině vynést až 200 milionů eur (5,25 miliardy Kč).

AB InBev na prodeji podle zdrojů spolupracuje s německým finančním domem Deutsche Bank. Mluvčí skupiny potvrdil, že firma zvažuje budoucnost obou německých pivovarů a jedná o tom "s omezeným počtem investorů"; dodal ale, že na bližší informace je stále ještě brzy.

Hasseröder a Diebels mají roční tržby celkem asi 140 milionů eur a piva obou značek se prodávají převážně na domácím, tedy německém trhu; Hasseröder je jednou z nejprodávanějších značek ve východním Německu a Diebels je znám tmavým pivem Altbier, které se pije zejména v Düsseldorfu a okolí. Předpokládá se, že by o ně mohly mít zájem velké německé pivovary, jako je Bitburger nebo Radeberger.*

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2022 ČTK. Profi Press, s.r.o. využívá zpravodajství z databází ČTK, jejichž obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
crossmenuchevron-down