V centru zákaznických služeb v Ostravě – Hrabové vytvořila GE Money Bank více než tři sta pracovních míst. Centrum bylo otevřeno letos v dubnu a slouží klientům společností GE Money: GE Money Bank, GE Money Multiservis a GE Money Auto - z České republiky a ze Slovenska. Hlavním úkolem centra je příjem klientských dotazů, od jeho otevření na začátku dubna zpracovalo více než milion hovorů. Kromě zákaznického servisu se stará o podpůrné procesy, trénink, správu pohledávek, ověřování údajů nebo Telesales, uvedla mluvčí GE Money Eva Chaloupková.
„Centrum zákaznických služeb výrazně přispělo k vysoké kvalitě služeb poskytovaných společností GE Money. V příštím roce budeme i nadále rozšiřovat pole aktivit, které bude mít centrum na starosti. Dnes zde pracuje 308 zaměstnanců a do konce roku 2008 by jich mělo být 500,“ řekla Magdaléna Wavle, ředitelka centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě – Hrabové.
Slavnostní otevření centra zákaznických služeb GE Money v Ostravě se uskutečnilo 4. dubna 2006 za účasti hejtmana Moravskoslezského kraje Evžena Tošenovského, primátora města Ostravy Aleše Zedníka, Country Managera GE Money pro Českou republiku a Slovensko Pietera van Groose a dalších významných hostů z nejvyššího vedení společnosti GE v USA. Podařilo se tak realizovat významnou investici GE Money v Moravskoslezském regionu, která zde vytvoří 500 pracovních míst.
Téměř polovina zaměstnanců vybudovaného centra zákaznických služeb pochází přímo z Ostravy. Někteří zaměstnanci do práce dojíždějí z okolních měst, jako jsou Karviná, Frýdek-Místek nebo Orlová. Při obsazování volných pozic banka úzce spolupracuje s úřadem práce v Ostravě. Další možností jsou internetové stránky www.gemoney.cz, kde lze nalézt seznam všech aktuálně volných pozic. Uchazeči sem zároveň mohou vkládat své životopisy nebo přímo napsat na e-mailovou adresu kariera.ostrava@ge.com.